De betaling: een eurorekening
Philips Pensioenfonds betaalt uw pensioen in euro’s. Het is daarom belangrijk dat u, als dat mogelijk is, een zogenoemde ‘eurorekening’ heeft.
Informeer bij uw lokale bank
Als u geen eurorekening heeft, moet u misschien extra kosten betalen aan uw bank. Het is niet in alle landen mogelijk om een eurorekening te openen. Informeer hiernaar bij uw lokale bank. U kunt dan misschien in een ander land wel een eurorekening openen.
Bankrekeningnummer wijzigen
U kunt uw bankrekeningnummer aanpassen in MijnPPF als u inlogt met DigiD met sms-controle of een vergelijkbaar veiligheidsniveau. Of met een Europees erkend inlogmiddel. Op de pagina Profiel kunt u uw rekeningnummer aanpassen.
Gerelateerde informatie
Is onderstaande informatie voor u misschien ook interessant?

Indexatiebeleid
Wij proberen uw pensioen elk jaar te verhogen met de prijsinflatie. Dit heet ‘indexatie’. Wilt u hier meer over weten?
Ga naar indexatiebeleid
Financiële positie
De financiële positie van Philips Pensioenfonds wordt onder andere beoordeeld aan de hand van de dekkingsgraad.
Ga naar financiële positie