MijnPPF


MijnPPF  

Let op! Komend weekend onderhoud aan MijnPPF.
Zaterdag 24 februari kunt u niet inloggen op MijnPPF wegens onderhoud. Onze excuses voor het ongemak.

U regelt snel en eenvoudig uw pensioenzaken op onze beveiligde pensioenomgeving ‘Mijn Philips Pensioenfonds’ (MijnPPF). De Pensioenplanner waarmee u uw pensioen kunt berekenen is onderdeel van MijnPPF. 

U logt in op MijnPPF met DigiD.

Let op! De Pensioenplanner houdt rekening met het feit dat u tot 2018 pensioen heeft opgebouwd dat standaard ingaat op uw 67-ste. En vanaf 2018 pensioen dat standaard ingaat op uw 68-ste. 

In MijnPPF kunt u:

Bouwt u pensioen op?

Dan heeft u toegang tot MijnPPF en de Pensioenplanner.

Ontvangt u (nabestaanden)pensioen?

Dan heeft u wel toegang tot MijnPPF maar niet tot de Pensioenplanner. Uw pensioen is tenslotte al geregeld.

Ontvangt u een wezenpensioen of bent u een ex-partner?

Dan kunt u geen gebruik maken van MijnPPF en de Pensioenplanner.

Woont u in het buitenland?

Als u in het buitenland woont en de Nederlandse nationaliteit bezit, kunt u met uw DigiD inloggen op MijnPPF en de Pensioenplanner. Heeft u geen DigiD? Vraag DigiD dan hier aan. U kunt uw DigiD ophalen bij verschillende balies in Nederland (ook grensregio's) en bij ambassades in het buitenland. Kunt u geen DigiD aanvragen? Maak dan hier een account aan waarmee u kunt inloggen op MijnPPF en de Pensioenplanner.

Kalender

In de kalender ziet u wat er is gewijzigd in de Pensioenplanner. Bekijk de kalender.

Heeft u vragen?

U kunt op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur contact met ons opnemen.
Bel hiervoor de Klantenservice: 030 - 277 56 40.


Laatste wijziging: 23-02-2018

Generaties

De februari-uitgave van ons magazine Generaties is verschenen.

Naar Generaties

Digitale nieuwsbrief

Onze 20-ste digitale nieuwsbrief Gener@ties is verschenen.

Naar Gener@ties