Verhuizen

Gecontroleerd op 6-01-2021

U verhuist

Wat moet u doen als uw woonadres wijzigt?

Uw nieuwe woonadres krijgen wij automatisch van uw nieuwe gemeente. U hoeft dus niets te doen. Verhuist u naar het buitenland? Dan geeft u uw nieuwe adres wel zelf aan ons door. Dat kan bij uw profielgegevens in MijnPPF

Aanpassen adres

Verhuist u naar of in het buitenland? Pas dan zelf uw adres aan in MijnPPF.

MijnPPF

Wat moet u doen als uw postadres wijzigt?

Philips Pensioenfonds stuurt in principe alle post naar uw woonadres. U kunt ervoor kiezen om een ander postadres op te geven. Bijvoorbeeld als u in het buitenland woont en uw post in Nederland wilt ontvangen of als u uw post bij familie wilt laten bezorgen. Wijzigt uw postadres? Dan moet u de wijziging zelf aan ons doorgeven. Alleen wijzigingen in uw woonadres binnen Nederland worden automatisch aan ons doorgegeven door de gemeente.

U kunt zelf gemakkelijk uw postadres wijzigen in uw persoonlijke gegevens op de pagina ‘Profiel’ in MijnPPF. Binnen 5 werkdagen wordt uw wijziging verwerkt.

Wilt u het postadres voor iemand anders wijzigen? Dan vragen wij een machtiging of een kopie van een beschikking (gerechtelijke uitspraak) en een kopie van de identiteitsbewijzen. ​Stuur uw verzoek en deze gegevens naar ons e-mailadres info@philipspensioenfonds.nl. Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Bent u een erfgenaam van een overleden deelnemer en wilt u het postadres wijzigen? Neemt u dan contact op met onze Klantenservice.

Gerelateerde informatie

Is onderstaande informatie voor u misschien ook interessant?

Indexatiebeleid

Wij proberen uw pensioen elk jaar te verhogen met de loon- of prijsinflatie. Dit heet ‘indexatie’. Wilt u hier meer over weten?

Ga naar indexatiebeleid
Financiele positie

Financiële positie

De financiële positie van Philips Pensioenfonds wordt onder andere beoordeeld aan de hand van de dekkingsgraad.

Ga naar financiële positie