Contact

Wijzigingen doorgeven?

Gaat u verhuizen, wijzigt uw bankrekeningnummer of wilt u een andere wijziging doorgeven? Bekijk eerst de antwoorden op veelgestelde vragen.

Vragen en antwoorden

 

Stuur ons een bericht

Contactformulier

We zijn het formulier aan het versturen, even geduld alstublieft

Hartelijk dank voor uw bericht.

U heeft het contactformulier op onze website ingevuld. Wij hebben uw vraag of verzoek goed ontvangen. U ontvangt binnen één tot tien werkdagen een reactie van ons. Hieronder vindt u, om te printen of te bewaren, een overzicht van de door u ingevulde gegevens.

Aanhef *

Dhr.

Voorletters *

G.

Achternaam *

Blankestijn.

Geboortedatum

18-12-12

Uw e-mailadres

emailemail.com

Telefoonnummer

0612345678

Klantnummer

-

Onderwerp *

Berichtonderwerp

Bericht *

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Maecenas varius tortor nibh, sit amet tempor nibh finibus et. Aenean eu enim justo. Vestibulum aliquam hendrerit molestie. Mauris malesuada nisi sit amet augue accumsan tincidunt. Maecenas tincidunt, velit ac porttitor pulvinar.

Print

Waar kunt uw terecht?

Overige informatie over Philips Pensioenfonds

  • Waar kunt u terecht met uw klachten?

    Waar kunt u terecht met uw klachten?
    Als u een klacht heeft over de uitvoering van het pensioenreglement door Philips Pensioenfonds, dan kunt u dit melden aan de Algemeen Directeur. U moet uw klacht schriftelijk indienen. Uw klacht wordt dan behandeld binnen het Uitvoerend Bestuur, aangevuld met de Juridisch adviseur van Philips Pensioenfonds.

    U kunt uw klacht sturen naar het volgende adres:
    De heer J. Kemme, Algemeen Directeur
    p/a Philips Pensioenfonds
    Postbus 80031
    5600 JZ Eindhoven

    In uw brief beschrijft u zo duidelijk mogelijk uw klacht. Tevens voorziet u de brief van een datum, uw naam en uw adres. Wilt u de brief tot slot ondertekenen of laten ondertekenen als u iemand anders heeft gemachtigd om de klacht namens u te behandelen?

    Behandeling van uw klacht
    Na ontvangst wordt uw klacht volgens de volgende stappen behandeld:

    • U ontvangt binnen tien werkdagen na ontvangst van uw klacht een bevestigingsbrief. In deze brief leest u wanneer de klacht door het Uitvoerend Bestuur wordt behandeld.
    • Binnen zes weken na ontvangst van uw klacht wordt u op de hoogte gesteld van het gemotiveerde besluit van het Uitvoerend Bestuur.

    U kunt de volledige klachtenregeling terugvinden in het Pensioenreglement.

    Ombudsman Pensioenen
    Wanneer u het niet eens bent met een beslissing van het Uitvoerend Bestuur, dan is er een landelijke instantie die klachten over de uitvoering van een pensioenreglement behandelt: de Ombudsman Pensioenen. Deze neemt uw klacht pas in behandeling indien deze eerst behandeld is door Philips Pensioenfonds. De ombudsman bekijkt de klacht grondig en zal op basis daarvan een advies uitbrengen over de vraag of uw klacht gegrond is. Wanneer u het inhoudelijk niet eens bent met de pensioenregeling kunt u niet bij de Ombudsman Pensioenen terecht.

    Het adres van de Ombudsman Pensioenen is:
    Ombudsman Pensioenen
    T.a.v. Henriëtte de Lange
    Postbus 93560
    2509 AN Den Haag
    Telefoon: 070 – 3 499 620

  • Heeft u vragen als journalist?

    Heeft u als journalist vragen aan Philips Pensioenfonds? Dan kunt u contact opnemen met de afdeling Communicatie van het Bestuursbureau van Philips Pensioenfonds. U bereikt hen via e-mail of via telefoon: 

    E-mailadres

    algemeenbestuur.ppf@philips.com

    Telefoon

    040 - 273 05 69

  • Hoe bereikt u het Bestuursbureau?

    Heeft u een afspraak op het Bestuursbureau van Philips Pensioenfonds? U vindt ons op het volgende adres:

    Bestuursbureau Philips Pensioenfonds
    High Tech Campus - Gebouw 5
    Postbus 80031
    5600 JZ Eindhoven

     

Vragen en antwoorden

Wijzigingen in uw persoonlijke situatie

  • Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer wijzigen?

    Wanneer uw rekeningnummer wijzigt, willen we dat graag weten. U kunt uw bankrekeningnummer wijzigen via het formulier 'Opgave bankrekening'. U kunt de wijziging ook doorgeven op de profielpagina in MijnPPF.

  • Ik ga verhuizen. Moet ik dit doorgeven?

    Als u in Nederland woont en u heeft de verhuizing bij uw gemeente doorgegeven dan krijgen wij hiervan automatisch bericht via de Gemeentelijke Basisadministratie persoonsgegevens (GBA). U hoeft dit dus niet apart aan ons door te geven. Woont u in het buitenland of gaat u naar het buitenland verhuizen? Dan moet u dit wel aan ons doorgeven. Dat kunt u doen via uw profiel in MijnPPF.

  • Welke wijzigingen moet ik doorgeven als ik in het buitenland woon?

    Als u in het buitenland woont of naar het buitenland gaat verhuizen, moet u de volgende zaken aan ons doorgeven:

    • U gaat verhuizen, geef uw nieuwe adres door via MijnPPF
    • U gaat een relatie aan of uw relatie eindigt
    • Uw bankgegevens wijzigen
    • Uw partner overlijdt
    • Komt u zelf te overlijden dan moeten uw nabestaanden dit schriftelijk aan ons doorgeven.

     

Boven