MijnPPF


MijnPPF  

U regelt snel en eenvoudig uw pensioenzaken op onze beveiligde pensioenomgeving ‘Mijn Philips Pensioenfonds’ (MijnPPF). De Pensioenplanner waarmee u uw pensioen kunt berekenen is onderdeel van MijnPPF. U logt in met DigiD.

Now available: English-language guide MijnPPF

This English-language guide takes you on a step-by-step tour of MijnPPF, to help you find your way. Check out the English guide!

Vragen en antwoorden over MijnPPF

1. Wat kan ik allemaal in MijnPPF doen?

Antwoord

- Uw persoonlijke gegevens zelf aanpassen: uw woonadres (alleen als u in of naar het buitenland verhuist), uw postadres, e-mailadres en telefoonnummer;

- Ons laten weten op welke wijze u het liefst wordt geïnformeerd: digitaal of per post;

- Uw jaaropgave, pensioenoverzichten en kwartaaloverzichten inzien;

- Diverse formulieren downloaden, bijvoorbeeld als u een waardeoverdracht wilt aanvragen;

- Online uw pensioenaanvraag doorlopen, kort voordat u met pensioen gaat;

- Uitrekenen wat bepaalde keuzes betekenen voor de hoogte van uw pensioen.

Sluit

2. Bouwt u pensioen op?

Antwoord

Dan heeft u toegang tot MijnPPF en de Pensioenplanner.

Let op! De Pensioenplanner houdt rekening met het feit dat u tot 2018 pensioen heeft opgebouwd dat standaard ingaat op uw 67-ste. En vanaf 2018 pensioen dat standaard ingaat op uw 68-ste. Sluit

3. Ontvangt u (nabestaanden)pensioen?

Antwoord

Dan heeft u wel toegang tot MijnPPF maar niet tot de Pensioenplanner. Uw pensioen is tenslotte al geregeld.Sluit

4. Ontvangt u een wezenpensioen of bent u een ex-partner?

Antwoord

Dan kunt u geen gebruik maken van MijnPPF en de Pensioenplanner.Sluit

5. Woont u in het buitenland?

Antwoord

Als u in het buitenland woont en de Nederlandse nationaliteit bezit, kunt u met uw DigiD inloggen op MijnPPF en de Pensioenplanner.

Heeft u geen DigiD? Vraag DigiD dan hier aan. U kunt uw DigiD ophalen bij verschillende balies in Nederland (ook grensregio's) en bij ambassades in het buitenland.

Kunt u geen DigiD aanvragen? Maak dan hier een account aan waarmee u kunt inloggen op MijnPPF en de Pensioenplanner.Sluit uitklap

6. Is er wat gewijzigd in de Pensioenplanner?

Antwoord

In de kalender ziet u wat er is gewijzigd in de Pensioenplanner. Bekijk de kalender. Sluit

7. Heeft u nog vragen?

Antwoord

U kunt op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur contact met ons opnemen.
Bel hiervoor de Klantenservice: 030 - 277 56 40. Sluit


Laatste wijziging: 10-12-2018

Generaties is verschenen

Met alle pensioenafspraken 2019 op een rijtje en meer over de extra indexatie. Dat en nog veel meer in onze nieuwe uitgave.

Lees magazine

Digitale nieuwsbrief

Onze 24-ste digitale nieuwsbrief Gener@ties is verschenen.

Naar Gener@ties